Monday, October 4, 2010

Mengapa saya sayang Adam Lambert?

Sebab dia Gay.
hahahahaha no no!
Sexual orientation tidak termasuk dalam pilihan jawapan. Lantak la dia nak Gay ke Day ke Tay ke pe ke. Takde kena mengena dalam idup aku. Tapi yang aku hargai adalah bakatnya yg bagi aku sgt talented kerana seorang lelaki dapat menyanyikan lagu bernada tinggi seperti seorang wanita, itu adalah sesuatu yang boleh di tabik. Haip!

Eyh, korang dengar tak adam lambert nak dtg malaysia??? OMG, i'm so going! hahaha (contoh2 ayat gewdiks yang boleh kedengaran di sekitar anda...muntah darah hijo aku dengor english versi paris hilton)

haa..tp mmg pokcik tuh nak dtg sini pun. Ini details yang boleh diusha.

Tapi sebelum tu, ada 2 (DUA) cara untuk anda dapat menyaksikan kehebatan aura gay beliau.

1. Dengan menggunakan tenaga kekayaan dunia yang anda miliki.

2. Dengan menggunakan tenaga fizikal dan kesabaran.

Cara manakah menjadi pujaan hati?Lu fikir lah sendiri.

Cara ketiga juga boleh diaplikasi tetapi tidak digalakkan.

Iaitu : Merayu kepada saudara/kenalan, saudara kepada kenalan anda yang bekerja dengan pihak berwajib menjayakan konsert tersebut untuk mendapat tiket percuma. hahahaha aku pilih yang tu!!! Pls pls pls..






click di link bwh ini untuk mendapatkan xtra pleasure..haha


SINI SINI

Dan sperti biasa, tiket2 konsert artis2 antrabangsa neh sememangnya mampu menghabiskan gaji sebulan anda dalam masa sehari sahaja.

Dan juga seperti kebiasaan, konsert nasyid sperti raihan da rabbani selalunya hanya FREE sahaja, tetapi masih kurang medapat sambutan. Kenapa eh? wallahualam. adeh, aku kena panah petir.


Cara Pertama.

Menggunakan kekayaan dunia. Apalagi...Lets cekodok harga tiket beliau.



cayalah alyaa..siap layout plan, ni rupanya keje ko tetiap ari dok kat opis, org swoh wat layout plan umah, ko wat layout plan stadium. Gila advance. kihkih (courtesy of www.ticketpro.com)

Yang harga RM103 tu aku konfirm akan nampak bulu ketiak org hadapan aku sahaja. Chiss

Dan Cara Kedua.
Menggunakan keupayaan fizikal dan kesabaran.
Silalah kol Hitz.FM atau pun Fly FM untuk mendapatkan tiket free. Bagi yg berkerja, boleh mintak tolong bibik anda kol sepanjang hari, selagi tak dpt tiket free, takyah bagi gaji dorang.. kejam.

Atau jika anda pelanggan setia digi, boleh dapat diskon brapa percent ntah. eh, yg ni falls under cara number satu sbb proses pengeluaran duit masih berlaku. Sori, salah tempat. Sila letakkan di bawah cara pertama. Copy and paste masuk word dan copy ayat ini naik ke atas. Pahtu save as dan post di blog saya. (takdak pasai...hehe)

masih tak kenal siapakah adam lambert? aiyooo...meh2 nk bg dengaq sikit lagu dia..



"birds...flying highh....u know how i feel...."

ok, sila bagi lagu yg lebih familiar.

"i'm here for your entertainment! owh!! do you know what u got into. Can u handle what i'm about to do....cheng cheng cheng...i'm here for your entertainment!!"

haaa...igt? he's former first runner up of American Idol season 8. Dia sama umor ngan kakak aku. Dia dok kat USA. Dia seorang penyanyi. (lengkap kan info aku?) Cari sendiri la info pasal Pokcik Adam. Wikipedia sgt membantu.

Jom kita skodeng video pulak yg menunjukkan betapa hebatnya beliau di pentas. Kalau tak hebat kita mintak balik duit beramai-ramai nanti kat sonymusic.









oooo....dah dah..nak tau lebih lanjut, jom beramai2 cari tiket dia dengan apa jua cara yang mampu.

Tarikh :14 Oktober 2010. Jam sebelum maghrib. (astafirullah)




I'll be waiting for you gays!! eh, guys!!

No comments: