Friday, May 8, 2009

5 days!! OMG OMG OMG!!

its like standing in the middle of the heavy rain witout umbrella..(so?? pa kaitannya?)..nothing..cos rite now im in my precious homie!! yeah..and now its raining cats and cats (no more cats and dogs cos dlm umah aku xde anjing yng boleh digaduhkan dgn kucing2 ini)..layan tido terbaik neh~ but NOOOO..stop playing around alyaa!!

chiayo2 wat design dgn sepenuh hati (ye la tu~)

aku dh wat 1st bod aku..yeay! sebab drwing satu hapa x siap g, so wat la bod saja dulu, nk menyedapkan ati la konon..huhuu

mari mari bekerja dgn girang!! lalalala...spnjg minggu neh jgn spa2 spa ajak aku berpoya-koya sbb aku nk FOCUS! ya, FOCUS!!

kerja la sgt klu skrang tgh update blog..hish2~ x insaf2..wuuu

hish..nk tuka keybod pc neh la..amek yg da lampu..sgt tidak menyenangkan apabila anda cuba menaip dlm keadaan gelap..huhuhu kalu terer xpa la, x tgk keybod pun xpa..tp aku sgt x terer~ cm syial dok teropong keybod

4 comments:

Adian said...

WAH DAH WAT BOARD!

pelagi, sneak peak la sket kat cni. hehe

zul said...

sekali baca:
'fuh!full 0f spirit nk wat keja'~

2 kali baca:
cam tensi0n pn ada gak neYh~

**cuti2 p0n wat keja..x remaje la~he2

zul said...

mna menghilang ni alyaa..
lama x tulis bl0g~hu2

alyaanajwa said...

bz la guys..sori..ni dh idup kembali neh..haha