Saturday, March 28, 2009

"wall of unfullfill dreams"

ntah napa tba2 aku terlintas nk post bnda alah neh, yang aku judulkan sebagai "wall of unfullfil dreams" (tul dak ntah eja? sori muet aku kena 'band')

1. since aku kecik,(cam hiperbola ja) ok..tukaq..since aku skul, aku tringin sgt2 sgt2 nak study overc...so now, im trying my best to flyaway jugak wateva it is...hence,(link tuh) i've to struggle up my pointer to a better n convincing one for the MARA scholar application. my destination : NEW ZEALAND (pls pls pls)

2. ni dare punya confession.. aku tringin muka aku kua kt billboard yang besar.. masa kt alor star yang indah permai, aku slalu nmpak iklan celcom(yang terpampang muka maya karin sebesar bangunan 12 tingkat) and tiap2 kali aku cakap kt my sis, one day aku nk muka aku ganti maya karin (cita-cita x mao kalah)... tp smpai skarang bukan stakat masuk billboard, masuk notice board skolah pun x penah kot... hampeh~ (aku x cantik dan x cukop tinggi) huhuhu

3. aku suka sgt dekat mini cooper!! x kisah la yang baru or lama (yg cam mr bean tu).. bagi aku, keta tuh paling ideal untuk aku, i mean paling aku minat la (selain rx8, jazz kaler itam, swift kaler merah ati berdarah, golf gti, honda civic baru, lambo(melampau sgt)etc..byk jugak rupanya).. one day, aku dh da gaji aku sndri, aku akan dapatkan mini cooper yang aku idam2kan.. kaler silver!! insyallah~

4. aku nak hadiahkan parents aku mcm2 benda yang aku rasa aku x mampu ag skarang neh..(tatao bila aku mampu)..aku nk bagi volvo s80 kat mak aku (sebab mama minat gila kt s80..huhu)..aku nk beli tanah then aku nk design umah kt dlm kebun or dusun buahan kt abah aku sbb abah aku suka bercucuk tanam pelbagai jenis tumbuhan... tp aku tatao aku masih hidup atau mereka sempat untuk merasa kejayaan aku nnt...huhuhu luv u mum n dad!! (panjangkanlah usia mereka ya allah)

5. aku nk travel around the world...yesza...sgt best!!! tp mna nk cari duit? erk~


6. aku nak ada archi firm aku sendri sebab aku malas nk wat working drawing, so aku nk jd bos..so that aku bg idea ja..da rest of work aku serah kt org bwahan aku ja..ahaha gila kejam!

7. i want a macbook(apple).so that aku dpt buat kerja dengan lebih jaya dan gayanya.. tp kini aku hanya mampu beli sekilo apple hijau di pasar malam (tu pun klu da duit nk beli smpai sekilo)

8. i used to dream to become a rally driver... F1 driver to be precised...tp disebabkan aku neh rabun n aku x brapa suka pkai contact lenses, so aku just jd "rarely driver" ja la

9. aku nk wat party/jamuan ntok suma kwn2 aku bila time birthday aku tp unfortunately each time menjelang birthday aku ja, mesti aku tgh pokai gila2..so aku xdpt nk tunaikan impian aku tuh sejak dr tahun selepas jahiliah lagi...tahun neh tatao la dpt ke x..agpun..dh lama aku x celeb birthday pun~

ni la stakat neh kot...(tba2 blur) nk tido..

No comments: