Saturday, March 28, 2009

bushes in my brain (gila pny translation)

semak la pala otak aku neh... sebab2 penyemak kepala adalah :

1. duit takdak
2. kredit takdak
3.minyak keta xdak disebabkan duit takdak
4.duit takdak, so kredit takdak la sebab nak topap x boleh
5.perut yang sangat lapar disebabkan ketiadaan duit
6.tidur yang terganggu disebabkan perut yang lapar
7.kepengsanan di waktu siang disebabkan tidur malam yang terganggu
8. duit takdak (to be emphasized)

namun, kesimpulan yang dapat dibuat adalah... kesemuanya berpunca dari ketiadaan duit yang berada pada tahap maksima...sekian terima kasih~

p/s: sori klu aku jarang reply msg, aku malas nk dgr hp aku berbunyi ketika ketiadaan kredit kerana ianya hanya mampu berbunyi tanpa aku dpt membunyikan hp anda sekalian kembali.. (masuk akal kan?)

No comments: