Thursday, December 23, 2010

Lawak Tahun Depan

oleh kerana dah ujung tahun, so korang dah boleh stat buat lawak 'tahun depan' yang wajib dilakukan oleh semua umat manusia tidak kira sesiapa pun.


Apa itu lawak 'tahun depan'?



Ni contohnya...




TAHUN DEPAN LA AKU UPDATE BLOG.



kan lawak 'tahun depan' tu.....


 haa amek kao, kan awal giler aku buat ucapan tahun baru gaya tipah vavavoom gitu...



p/s : tgh tunggu doremon bagi mesin masa, nak suroh dia stop masa habuan sehari untuk aku qada tidoq ngan update belog...huhuhu

4 comments:

msTeddy said...

selamat tahun baru

alyaanajwa said...

tenkiuk!

emma...bukan nama sebenar said...

selamat taun baru tipah gojes!

alyaanajwa said...

Timaksih emma aka mangkuk ( nama sebenar) hehe