Thursday, March 25, 2010

Cameraku Di Ostolia

hai guys n gals..sori ya tk dpt nak update gambar2 for sales cos my camera is wit my hubby  and he's not in Malaysia rite now. have to wait till he get back here this saturday afternoon. I've tried to use my phone camera but then i could not find the adapter to transfer it into my lappy. Huhuhu so sad...


sori to whoever yang request to look for more items, i'll update the items as soon as my camera reached the gold land of Malaysia. hehe tunggu jap ye...kejap je lagi....


p/s : tak sehat selama semnggu neh...batuk-batuk, flu,demam kura-kura (demam rindukah agaknya?) hehehe

5 comments:

fievelski said...

definitely demam rindu.

Useriez said...

demam kus-kus~

fara-D said...

hahaha! belum genap 24 jam mr hubby berlepas, alyaa telah pun menunjukkan sindrom sakit serta merta. takpe alyaa, obat penawar bakal tiba esok. kihkihkih

alyaanajwa said...

hahaha well~ everythg happen has a reason..hehe

jgn marah k farah..

CreeperzPhotocraft said...

too all yg menunggu2,sory karna mlewatkn process jualbeli~kini cameranya sdah tiba d msia..jemputla nengok gambo3 clothin yg akan dupload...sory banget rakan2 suma.