Wednesday, January 27, 2010

Think u GREEN enough?



comel tak logo ni? comel tak? kalau tak comel pun sila mengaku comel kerana semua org bermula sekarang akan diserang virus  GREEN yang akan menukarkan semua orang menjadi Incredible Hulk Hogan.

apakah yang dibayangkan kalau kita sebut perkataan HIJAU? makhluk halus kenit yang bertelinga panjang suka mencuri barang2 di rumah orang kampung? makhluk hijau besar yang menjadi hanya menjadi besar apabila digeletek kemarahannya oleh rakyat jelata? atau iklan berkenaan keselamatan jalan raya yang menggesa kita supaya mematuhi lampu berwarna merah hijau dan kuning? ataupun jiran rumah sebelah yang mempunyai skema warna rumahnya berwarna hijau daripada pagar rumah sehinggalah peti surat pun turut berwarna hijau?

apa-apapun tanggapan dan imaginasi korang, logo di atas mungkin juga ada kaitan dengan semua yang disebut di atas, kalau salah pun, salah sikit2 je kot~ hehe

Untuk pengetahuan ramai, logo di atas adalah berkaitan dengan Alam Sekitar kita yang tersayang, sedikit hint je la di sini ye. Untuk maklumat lanjut, tunggu kemunculannya!!!




p/s: harap2 dapat la sedikit funding untuk launch program mulia perkerti ini.

No comments: