Monday, April 27, 2009

PLS PLS PLS VOTE FOR ME...walopun harapanku setipis gula kapas

hey guys!!! nk mintak tlg skit..actually bnyk jugak la..tp jgn la marah aku nnt..huhu

aku ada la join dis competition cos aku tgk hadiah dia cam best je n tringin lak nk menggedik skali skala prasan glemer-padahal-tak-pun.

so..ur task is to VOTE for me!!! aku adalah calun ADUN N48, sila undi di pusat undi berhampiran...OK>>BUKAN BUKAN.

step 1 : sila layari http://www.lipice.com.my

step 2 : sila click di button contest (button tengah bawah kaler putih) haaa siap describe g tuh

step 3 : click di gallery (x igt position dia) tp ada tulis gallery la

step 4 : search emel aku alyaanajwa@ymail.com di tempat yang korang leh nampak ada perkataan search kt tepi dia

step 5 : akan muncul la muka aku yang x seberapa dan prasan-prasan natural disitu

step 6 : VOTE BANYAK2!! letak la emel akak, abah, ayah, abang, adik, sedara, jiran, cikgu tuisyen, kucing, ayam, itik anda pun xpa..janji VOTE BANYAK2!!!!

walaopun aku tahu aku x akan mempunyai peluang yang cerah untuk menang, tp aku just sonok2 ja msuk dengan mempunyai sedikit harapan yang mcm torchlight yang battery dia sudah hampir expired and nak wat suluh jalan pun baik korang pkai lampu handset ja. sob sob sob

tp..xpa..yang penting dh try..yesza!!

akhir kata, VOTE YA!! sayang u guys!!!

alyaa wat muka sekupang (seposen) mintak belas kasihan...



gambar sekadar hiasan

3 comments:

fievelski said...

ak da vote 2 kali..sudey!suh orang len plak vote!

alyaanajwa said...

ahaha dua kali x ckop..hehe thanx!

Izuan Idris said...

aku dah vote...
berape kali ntah...
malas nak kire...
hahahah...
kalau menang pe2...
belanje aku makan...
hahahaha...