Monday, January 12, 2009

2+1 = ZERO (EXPIRED)


hey!! help me help me!! i've just got a freakinly bad heart attack cos sum1 dat has been away from my life since da last 9 f*ckng months suddenly strikes me back again on phone...WHAT IS UR INTENTION?? if u think a phone call can changed everythg, can glued back all those tiny little pieces of my heart dat u've intentionally broke 9 months ago??? U R SOOOO DAMN WRONG!!! yes it's true im so happy n glad if u call me..IF U CALL ME 9 MONTHS AGO~hahaha dreaming la, im not dat stupid gurl who can easily fall for ur sad n pathetic creepy BULLSHIT horror stories dat u've ever told or about to tell me again in a mean time...just keep it to urself,opss no no..just tell ur beloved 'wife' la..who am i to hear all those junks a.k.a rubbish? im not DBKL dorh...u gotta fine a better way, lot whole way better than those oldskul tricks cos it has reached da EXPIRY DATE...EXPIRED!!!!


for those who wanna hear some bedtime stories, u r free to contact dat particular person..u'll gonna be so amazed of how he can makes all those drama in the tv come true...seriusly babe!!! real siot cam filem!!! ahaha

7 comments:

akugumbira said...

hoho.. dh expired lma dh lol..

aryfrasydo said...

ko expired ker hehehk3 urm mana mgkin kan...urmm,.....hahaha

alyaanajwa said...

aku x expired la..huhuhu org tuh yg expired

oiii said...

mesti kesian kn kat laki tuu..cinta die tak kesampaian..sampai hati u buat die camtu..die sangup trime u walaupun u da expired..x nampak lg ker betape ikhlas nyer die..

alyaanajwa said...

aku expired????? oit Oiii...laki tuh yg dump aku la ngong..ni yg nk marah neh..da plak cinta dia x kesampaian...len kali bca la btoi2..main serkap jarang ja bca blog org..haish..geram neh

aryfrasydo said...

cik oiii...(conpious laki le pempuan)...jgnler ckp dia cmtuh sian dia ..walaupon expired tp dia okssss.....get her fisrt if u want to know expired or nop..hehehek3 jgn marahhh nanti expired..aku nk wat tema expired la malam pra grade..hahahahk3

alyaanajwa said...

ampeh~