Saturday, January 8, 2011

Koleksi Gambar Panas Si mata biru, Kelabu dan dot dot dot

as promised....tadaaaa...a short picture-story of my anak-anak yg limited edition. Lets Cekodok!

(Amaran !!: gambar-gambar beresolusi agak tinggi untuk kepuasan maksimum. Harap maaf jika mengambil masa yg agak lama untuk loading..hehe)




we shall started with...



 hi..my name is Bubu Junior. I look exactly like my mother (Bubu - passed away..huhu). Except for me having two different brightness of eyes. One is darker than the other. Hot aite?~ do add me on Facebook y'all!
You might also like my sista and brothers. Lets cekodok~ miaooo






 the white one is Uteh. Her name is so 'kampong' u noe, but she can speaks london cos she has a pair of ocean blue eyes.. blue eyes blue eyes, wats the matter matter~







This time for africa! this one is also my brother/sista. i dunno~ getting confused with their gender lately... his name is Aboo.. yeah rite, another kampong name. Though he also blessed wit blue greenish eyes, but he couldnt reli speaking london yeah cos he's from africa.. man.. See the colour la... waka waka eh eh..

 Oh hey hi! I'm Aboo. Nice meeting y'all. Miaooo







 And meet Titan Junior! Why always put the title 'Junior' on the new generation of mafia haa? Hmm it is bcos, takkan nak letak nama Siti Salmoon bt Salikin pulak kan. (no more idea of giving name sebab terlalu banyak new generation every year...)


 Oh gosh! She capturing me again....Can u give me some privacy???







 Oh, the blue eyes blue eyes wats the matter matter again. C'mon, say hi to people, u arrogant.






 Oh, almost forgot. Thanx to the gebu one, Snowi, for giving birth of those lil monters mentioned above reference. Congrats! U r a mommy! Hari ibu boleh bagi kad ucapan terima kasih kerana melahir dan membesarkan anak-anak dengan sehat dan cergas.







 This orange freak(Merah) is one of the older generation. He's sooo freak man..  Try to get closer to him, definitely he will say , " U monster! Stay away from me, 100 yards away! And i meant it!"... Ok, fine~ pfttt






 Me (bubu junior) always wanna take a gud care of my sista/brothers cos im the older one and im a very caring sista you know~







Snowi : Yeah, watever ~






 Snowi : Hey watchout! Jatuh nanti jd bengap. Mama tamao ngaku anak lagi dah~






 Aboo : Mommy look! I win! arghh gayat~
Titan junior : makan pokok lagi best, tak educated langsung pnjat pokok. Dumb cat.







 Oh, this is Jelo! My fav cat!






 Dah tua bangka dok menyusu mak lagi..Tak malu~






 Hey, i want to show my eyes again! Look!






 Mee too! owh, hitam itu menawan~








Watever u guys, im the hottest cos i can be inside the house. And u noe why, cos Im J-LO. Do i need to explain that to u hah? Nah~




Sekian!

p/s : semua ini adalah generation ke brapa ntah yg dah bersarang kat umah aku. Ada lagi yg berkeliaran di skitar kawasan rumah tapi tak nampak sgt batang idung. harap terhibur!

15 comments:

Izzati Mustaza said...

geramnya!sangatlah comel.byk pulak tu

alyaanajwa said...

izzati : hehe tenkiuk! biasala..kilang reproduction kucing..haha

cik ciput said...

ish sungguh comel!geram tgk..

alyaanajwa said...

cik ciput : makasih~ haha aboo kim slam

irreplaceable said...

gerammny tgk kcg2 hg ni..comey!!

alyaanajwa said...

irreplaceable : haha besa la..terlbih zat jadi lagu tu ar..haha

Syefa Amanina said...

Wah..your cats are cuteeee.....saya suke bangat kat kucing nih...nak satu bole tak?

Mohamad Faizal said...

apalagi bawak masuk pertandingan kucinglah bertarung dengan megatron

MoDo-MoDo said...

nak sekoq boleh x??heeeeeeeeee:)

alyaanajwa said...

syefa amanina : ayark...dh ada org book la..hehe

alyaanajwa said...

syefa amanina : ayark...dh ada org book la..hehe

alyaanajwa said...

ijai cool : tunggu beso skit..jaga la megatron! hahaha

alyaanajwa said...

modo-modo : ayark jugak...kena booking awal skit ar..hehe

= Cik Orked said...

mintak sekoq wei..
aku kesunyian dan perlukan makhluk berbulu utk dibelai..
hehhehe ;)
(gila pervert ayat!)

alyaanajwa said...

wow..makhluk berbulu? orang utan mao? hehe suma ada kt kedah la..