Tuesday, December 28, 2010

The Cutest Cat ever is Back!!

sebelum ni, kpd sesiapa yg dh pernah tajuk entri seakan-akan begini di blog aku mesti akan tertunggu kemunculan makhluk berbulu gebu berwarna putih dah bermata kenit ini muncul kembali. tanpa melengahkan masa...sebelum tu, sila ambik bantal busuk anda atau apa-apa bahan lembut yang bakal menjadi pelepas geram anda.

are you redi bebeh?

PRESENTING!!
















































puas tak? kalau tak puas jom g jepun, kita ganyang kucing ni! hahaha

p/s : tumbuk bantal stoberi~

8 comments:

Amiey White said...

cumey3...jum tempah tiket pg sana hahaha

alyaanajwa said...

jom! nak p tumbok laju2 menatang comey neh...haha

iDeaL cRazEe said...

ebtry yg lbey kuang same...sila lihat >>
http://idealcrazeeezone.blogspot.com/2010/11/rase-nk-tumbok-kucin-la.html

heeee ^_^

Along Tapa said...

lucing ni kalo dapat kat orang vietnam ni...seronok diorang buat bbq... :p

Gorengbaek - Sebab-sebab berlakunya kes pembunuhan terlampau

Hangit habis dah - Perihal kereta...macam-macam...

anOOan said...

kucing pemalas. sampai nk bukak mata pon malas ya ampun.

alyaanajwa said...

ideal : besa la..kucing ni glemer kot! hehe

along tapa : tu ar...gemok gedempol enak berkerim

anOOan : mmg pun! dia bukak mata time berjalan je..tu pun kenit..haha

Pembawa_Wacana said...

Cute giler...:D

alyaanajwa said...

pembaca wacana : cute+malas = geram22!~ haha